joker notes

دل نوشته های یک دلقک

joker notes

دل نوشته های یک دلقک

دل نوشته 6

سلام مجدد!

بالاخره این امتحانا تموم شد و یه نفس راحت کشیدیم!

حالا بیشتر وقت دارم بیام پست بذارم خیالم راحته که دغدغه امتحانا رو ندارم.....

زیاد خوشحال نیستم چون یه نفر رفته سفر و یه مدتی نمیتونم باهاش حرف بزنم....

خوب......راستشو بگم بهش عادت کردم...یکم سخته ادم عادتشو کنار بذاره...

بقول معروف ترک عادت موجب مرضه!

ولی خوب امیدوارم بهش خوش بگذره و زدوی برگرده....

نظرات وبم کم شده تقریبا صفر شده....

همون یه نفری هم که سر میزد فعلا نیست....

باید یه سرگرمی جدیدی برا خودم پیدا کنم وگرنه خیلی روزام کسل کننده میشه...

فعلا با مطالعه و گشت و گذار تو وب سر میکنم تا ببینم چی میشه!

شاید برم سراغ یه چیز جدید تر!

نمیدونم فعلا تو فکرشم...... شما که این پستو میخونی چطوری بیکاری خودتو میگذرونی و وقت خودتو پر میکنی!

برا من کامنت بذار شاید منم تونستم یه جوری وقت گذرونی کنم....

روزتون خوش

s.joker

دل نوشته 5

شاید روزی آید که دیگر در آروزیش نباشم...

خدایا.....

در  آن روز کاری کن.....

که آرزوی گذشته ام....

حسرت آینده ام نباشد....

خدایا.......


تقدیم به کسی که خوشبختی اش آرزویم است.

s.joker


دل نوشته 4 ((دلدار نوشته))

فقط دو چیز وجود داره که نگرانش باشی:

اینکه سالمی یا مریضی.

اگر سالم هستی، دیگه چیزی نمونده که نگرانش باشی؛

اما اگه مریضی، فقط دو چیز وجود داره که نگرانش باشی:

اینکه دست آخر خوب می شی یا می میری.
اگه خوب شدی که دیگه چیزی برای نگرانی باقی نمی مونه؛

اما اگه بمیری، دو چیز وجود داره که نگرانش باشی:

اینکه به بهشت بری یا به جهنم.

اگر به بهشت بری، چیزی برای نگرانی وجود نداره؛

ولی اگه به جهنم بری، اون قدر مشغول احوالپرسی با دوستان قدیمی می شی که وقتی برای نگرانی نداری!

پس در واقع هیچ وقت هیچ چیز برای نگرانی وجود نداره!

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی!!
s.joker

دل نوشته 3

روز بخیر

امروز خیلی روز خوبیه....حس جالبی دارم....برعکس روزای دیگه خیلی خوب تونستم درس بخونمو خیلی تمرکز داشتم

منتظر یکی بودم نیومد ولی خوب خودش به موقعش پستمو میخونه و کامنت میذاره برام...

یه آهنگ جدیدی گرفتم خیلی قشنگه  خیلی بیس دار و خوبم هست الان که سرعت ندارم ولی احتمالا فردا میذارمش برای دانلود......

هییییییییییی بعضی وقتا که میخوام پست بنویسم نا امید میشم چون اکثر وقتا که میام نوشته:

یه جورایی آدمو از نوشتن پیشیمون میکنن


ولی عیب نداره به خودم میگم اولاشه

هیچ وبی اولاش طرفدار نداره مخصوصا این یکی که آدرس گمنامی داره!!!!!

زیاد نمیتونم بنویسم هنوز درسم تموم نشده!!!

کارم دارم یه کوچولو!!!!

روز خوش

s.joker

دل نوشته 2

سلام....

امروز 6 خرداده...امتحانا هموراه ادامه داره!!!!

یکم امیدوارتر شدم نمیدونم چرا ولی حس خوبی دارم

از شرایط فعلیم راضی ام و دل گرمه اتفاقاتی ام که دلخوشم اتفاق بیفته...راستشو بخوایید یکی یادم داده زندگی همون رازه بزرگه.......

راجع بهش نمیدونم ولی تا اونجایی که بهم گفته اونقدر میدونم که هرچی رو که بخوای میتونی بدست بیاری و یه جورایی خودتی که دنیای خودتو میسازی!

فقط با مثبت اندیشی...دور کردن انرژی های منفی و البته تفکر و لمس در خیال اون چیزایی که میخوای!

میدونم عجیبه ولی من ازش استفاده میکنم بقول معروف امتحانش مجانیه!

شاید بشه از همین راه اتفاقات خوب برام بیفته!!!!

برام مثل یه استاد شده که داره فوت و فن کارایی که میشه ازش به نفع خواسته هام استفاده کنمو یادم میده...

منم از همین فوت و فنا یه روزی علیه خودش استفاده میکنم البته این کاملا خوشاینده!!!

یه ذره باهوش باشید معنی حرفمو میفهمید!!!

ولی خوب همه استادا شاه بیتشونو به شاگردشون نمیگن منم از همین میترسم که ترفنداش برای رسیدن به آرزوهام جواب نده!!!
که امیدوارم بده!!!!

هرچی رفیق بخواد اینم یادم رفت بگم من با خدا رفیقم برای همین بهش میگم رفیق!!!

عادت میکنید!!!!

روز خوش

s.joker


دل نوشته 1

 امروز 5 خرداده امتحاناتم که خوب دست و پا گیره زیاد اجازه نمیده پست بزارم

کلی حرف دارم برا زدن ولی خوب نمیدونم از کجا شروع کنم

چند وقتیه از یه نفر خوشم اومده ولی خوب دلش جایه دیگست....بهشم گفتم ولی آدم مقرراتی و اهل منطقیه

رو اصولش پا بنده....نه اینکه لجباز باشه ها نه اصلا اینجور نیست برعکس خیلی دوست داشتنی و مهربونه ولی خوب وقتی برا کس دیگست خوب نمیشه کاریش کرد!!!!

ولی شرایط من فرق میکنه........کاری ندارم که کس دیگه رو میخواد....من با روال خودم جلو میرم

میدونم آخرش مال طرفیه که خودش دوست داره باهاش باشه ولی .......

نمیدونم شاید دوست داشتن یه نفر اونقدر براتون مهم شده باشه که منو درک کنین....اصلا اهل این نیستم که یه نفرو بزارم تو منگنه و کاری کنم که بقول خودش احساس تعهد کنه....

اما خوب یه جورایی سعی میکنم بهش نشون بدم که بهش علاقه مندم....

دیشب شب آرزوها بود........

امیدوارم همتون به آرزو هاتون برسین هرکی این پستو میخونه.......از دیدن نظراتتون خوشحال میشم!!!

دعا برا من یادتون نره

روزتون خوش.

s.joker

آهنگ جدید

یه آهنگ جدید و بسیار فوق العاده از دو خواننده محبوب پیشنهاد میکنم ازش نگذرین حتما دانلود کنین!



دانلود

سالگرد درگذشت اسطوره

امروز سالگرد درگذشت ناصر حجازیه...بهترین دروازه بان ایران تا به امروز و اسطوره ما استقلالی ها...یه الگوی خوب برای تموم دروازه بانای جوون کشورمون...برای شادی روحش صلوات...ناصر خان

روحت شاد!



والبته فراموش نکنیم شاگرد ناصر خان سید مهدی رحمتی امروز روز سختی رو مقابل سپاهان در پیش داره برای موفقیتش دعا یادتون نره به امید قهرمانی استقلال و شادی روح ناصر خان حجازی!

love note

یه سری متون عاشقانه گذاشتم براتون اگه خواستین دانلودش کنید لینکش هست



دانلود

آهنگ مایکل جکسونbillie jean

براتون آهنگ مایک جکسون رو گذاشتم یکی از محبوب ترین آهنگاشه میتونین دانلودش کنین:



دانلود