joker notes

دل نوشته های یک دلقک

joker notes

دل نوشته های یک دلقک

دل نوشته 2

سلام....

امروز 6 خرداده...امتحانا هموراه ادامه داره!!!!

یکم امیدوارتر شدم نمیدونم چرا ولی حس خوبی دارم

از شرایط فعلیم راضی ام و دل گرمه اتفاقاتی ام که دلخوشم اتفاق بیفته...راستشو بخوایید یکی یادم داده زندگی همون رازه بزرگه.......

راجع بهش نمیدونم ولی تا اونجایی که بهم گفته اونقدر میدونم که هرچی رو که بخوای میتونی بدست بیاری و یه جورایی خودتی که دنیای خودتو میسازی!

فقط با مثبت اندیشی...دور کردن انرژی های منفی و البته تفکر و لمس در خیال اون چیزایی که میخوای!

میدونم عجیبه ولی من ازش استفاده میکنم بقول معروف امتحانش مجانیه!

شاید بشه از همین راه اتفاقات خوب برام بیفته!!!!

برام مثل یه استاد شده که داره فوت و فن کارایی که میشه ازش به نفع خواسته هام استفاده کنمو یادم میده...

منم از همین فوت و فنا یه روزی علیه خودش استفاده میکنم البته این کاملا خوشاینده!!!

یه ذره باهوش باشید معنی حرفمو میفهمید!!!

ولی خوب همه استادا شاه بیتشونو به شاگردشون نمیگن منم از همین میترسم که ترفنداش برای رسیدن به آرزوهام جواب نده!!!
که امیدوارم بده!!!!

هرچی رفیق بخواد اینم یادم رفت بگم من با خدا رفیقم برای همین بهش میگم رفیق!!!

عادت میکنید!!!!

روز خوش

s.joker


نظرات 5 + ارسال نظر
kiana دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

baba damet garm ine rasme shagerdi???

آره مشتی....
لاتیشو پر کردیا!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

karetim dada in harfa chiye??

آقایی مشتی...آدامس کف کفشتیم!بند کتونی فوتبالتیم...گره بزن خفه شیم!

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

eeeeeedige chi begamm??

همون سوت بزن!!!!

kiana جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

کیانا نظر دادنت خیلی عجیبه ها!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

سعید خان چرا اون یکی رو نذاشتی؟؟

کدومو!ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد