joker notes

دل نوشته های یک دلقک

joker notes

دل نوشته های یک دلقک

دل نوشته 6

سلام مجدد!

بالاخره این امتحانا تموم شد و یه نفس راحت کشیدیم!

حالا بیشتر وقت دارم بیام پست بذارم خیالم راحته که دغدغه امتحانا رو ندارم.....

زیاد خوشحال نیستم چون یه نفر رفته سفر و یه مدتی نمیتونم باهاش حرف بزنم....

خوب......راستشو بگم بهش عادت کردم...یکم سخته ادم عادتشو کنار بذاره...

بقول معروف ترک عادت موجب مرضه!

ولی خوب امیدوارم بهش خوش بگذره و زدوی برگرده....

نظرات وبم کم شده تقریبا صفر شده....

همون یه نفری هم که سر میزد فعلا نیست....

باید یه سرگرمی جدیدی برا خودم پیدا کنم وگرنه خیلی روزام کسل کننده میشه...

فعلا با مطالعه و گشت و گذار تو وب سر میکنم تا ببینم چی میشه!

شاید برم سراغ یه چیز جدید تر!

نمیدونم فعلا تو فکرشم...... شما که این پستو میخونی چطوری بیکاری خودتو میگذرونی و وقت خودتو پر میکنی!

برا من کامنت بذار شاید منم تونستم یه جوری وقت گذرونی کنم....

روزتون خوش

s.joker

نظرات 3 + ارسال نظر
tara یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام!
منم حوصله ام خیلی سرمیره...فعلا دنبال کلاسم که ثبت نام کنم.
این دو روز تو خونه بودم.یادم نیس پارسال چیکار میکردیم حوصله مون کمتر سر میرفت؟!

شما که وقتت با نت پره!
هههههههههههههههه

کسی که تو خوب میشناسیش یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

مخوابم

kiana دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام آقا سعید من کیانام دوست تارا جونم.پست های خیلی قشنگی دارین.مرسی

ممنون از بازدیدت کیانا جان....دست رفیقت رو به گرمی بفشار....هههههههه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد