joker notes

دل نوشته های یک دلقک

joker notes

دل نوشته های یک دلقک

دل نوشته 3

روز بخیر

امروز خیلی روز خوبیه....حس جالبی دارم....برعکس روزای دیگه خیلی خوب تونستم درس بخونمو خیلی تمرکز داشتم

منتظر یکی بودم نیومد ولی خوب خودش به موقعش پستمو میخونه و کامنت میذاره برام...

یه آهنگ جدیدی گرفتم خیلی قشنگه  خیلی بیس دار و خوبم هست الان که سرعت ندارم ولی احتمالا فردا میذارمش برای دانلود......

هییییییییییی بعضی وقتا که میخوام پست بنویسم نا امید میشم چون اکثر وقتا که میام نوشته:

یه جورایی آدمو از نوشتن پیشیمون میکنن


ولی عیب نداره به خودم میگم اولاشه

هیچ وبی اولاش طرفدار نداره مخصوصا این یکی که آدرس گمنامی داره!!!!!

زیاد نمیتونم بنویسم هنوز درسم تموم نشده!!!

کارم دارم یه کوچولو!!!!

روز خوش

s.joker

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی از مادوتا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://baran217.blogsky.com

سلام دوست خوبم
لینکت کردم
امیدوارم امتحانات به خوبی تموم بشه

سلام ممنون از اینکه سر زدی و لینکم کردی!!!
موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

salaaaam mikhay adreseto pakhshesh konam tarafdarat ziyad she?

لطف میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد