joker notes

دل نوشته های یک دلقک

joker notes

دل نوشته های یک دلقک

دل نوشته 1

 امروز 5 خرداده امتحاناتم که خوب دست و پا گیره زیاد اجازه نمیده پست بزارم

کلی حرف دارم برا زدن ولی خوب نمیدونم از کجا شروع کنم

چند وقتیه از یه نفر خوشم اومده ولی خوب دلش جایه دیگست....بهشم گفتم ولی آدم مقرراتی و اهل منطقیه

رو اصولش پا بنده....نه اینکه لجباز باشه ها نه اصلا اینجور نیست برعکس خیلی دوست داشتنی و مهربونه ولی خوب وقتی برا کس دیگست خوب نمیشه کاریش کرد!!!!

ولی شرایط من فرق میکنه........کاری ندارم که کس دیگه رو میخواد....من با روال خودم جلو میرم

میدونم آخرش مال طرفیه که خودش دوست داره باهاش باشه ولی .......

نمیدونم شاید دوست داشتن یه نفر اونقدر براتون مهم شده باشه که منو درک کنین....اصلا اهل این نیستم که یه نفرو بزارم تو منگنه و کاری کنم که بقول خودش احساس تعهد کنه....

اما خوب یه جورایی سعی میکنم بهش نشون بدم که بهش علاقه مندم....

دیشب شب آرزوها بود........

امیدوارم همتون به آرزو هاتون برسین هرکی این پستو میخونه.......از دیدن نظراتتون خوشحال میشم!!!

دعا برا من یادتون نره

روزتون خوش.

s.joker

نظرات 4 + ارسال نظر
tara شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

چی بگم؟...

منم چیزی ندارم بگم!!!!

kiana دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

man begam??????

خوووو میگی بگم......چرا نگفتی پ؟؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

eeeee asan chi mikhastam begam?

ههههههههههه خو قبل کامن گذاشتن فکر کن!

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

dooost nadaram hamin joori rahat taram.

راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد